banner



2014 Audi R8 V10 Awe Cat Back

Geçen hafta aldım gerçekten tavsiye edeceğim bir araç güç hız vs direksiyon çok ağır ii el ile sürmek şart Yakıt tüketimi düşündüğümden az Tavsiye edeceğim bir araç inş Allah herkese nasip eder


bildiğin yer uçagı hızına yetişmek mümkün degil


Arabanın fiyatının neredeyse three katı vergi veriyoruz böyle yönetim sistemimi olur devlet resmen soyuyor insanları


Spor ve havalı ayrıca hız konusunda üzerine tanımam


arabada kusur yok ama bu kadarda para verilirmi düşünmek lazımm


Porsche Panamera ile eş deger tutulurmu şimdi bu araç


bu arabayı aldımı hız yapacaksın normal kullanmak yakışmaz

Misafir tarafından cevaplandi

Merhaba bu aracı nasıl aldınız 18 yaşındayım numaracı alıcak duruma nasıl gelirim be iş yapıyor sunuz merak ettim bana yol gösterseniz merak ettim


bu arabayı aldımı hız yapacaksın normal kullanmak yakışmaz


2 milyonun altına indiği an direkt almayı düşünüyorum...


işte almak istediğim araba mükemmel bir güce sahip spor araba bununla yarışlara katılabilirim :)


çok pahalı bir araç fakat bi o kadarda hakkını veren bir spor tipi var arabada zaten markasının audi olması almak için geçerli bir sebep bence


spor araç arayanların ilk tercihi olma ihtimali yüksek bir araç fakat fiyatı çok pahalı biraz daha uygun fiyat olabilirmiş


hız tutkusu olanlar için mükemmel bir araç ve tabi tasarım olarakda çok mükemmel bir araç bence


Arabayı bilmiyorum ama videodaki reklam Audi reklamı izlemeye değer.


10 silindirli atmosferik motora sahip her otomobil severin sürücü koltuğunda bulunmak isteyeceği bir araç.


Bu fiyata değer bence fakat alabilene.


Araba her şey var tasarım hız ne ararsan bırak fiyatıda yüksek olsun.


Fof exist ne bu araba öle canavar makina bildiğin ateş ediyor sanki mübarek


Uçuş kaçış manyak gibi hızlı


Uçak gibi araba yapıyorlar bu ne dir ya


Bu arabayı nerde kullanacaksın arkadaş otobanlarda yaparsın anca hızı oda zaten sürekli seyahat etmen lazım bu benim kendi fikrim yani


Araba çok güzel çok iyi ama tirilyonluk araba bize gelmez yani

Misafir tarafından cevaplandi

Fiyatı ne bunun

Misafir tarafından cevaplandi

Fiyat nedir sıfirn

Misafir tarafından cevaplandi

kuba cr1 almayi dusunuyorum tavsiyeliniz nedir daha one time mondial zyvan kullanmistim

Misafir tarafından cevaplandi

abi kuba cr1 150 şimdiki fiyatı nedir

Misafir tarafından cevaplandi

Fiyat nedir

Misafir tarafından cevaplandi

Fiyat öğrene bilirmiyim

Misafir tarafından cevaplandi

Fiyat öğrene bilirmiyim

Misafir tarafından cevaplandi

Fiat ne kadar

Misafir tarafından cevaplandi

Nekadr

Misafir tarafından cevaplandi

Fiyat nedir


Böle arabaya böle fiyat böle yakıt tüketimi olur işte


Arabaya tutuldum galiba bu nasıl bir güzelliktir ama fiyatını görünce kafamdan aşşağıya kaynar sular döküldü


Daha Çok Kullanıcı Yorumu Gör

Yarış pistinde doğdu.

Yol için üretildi.

Audi R8 Coupé, standartları belirliyor: 610 hp güç çıkışı, 330 km/s'lik azami hız, 3,2 saniyelik 0-100 km/south hızlanma zamanı ile serinin en üst versiyonu, yani Audi R8 V10 plus etkileyici bir performans sunuyor ve bu performans, daha da bilenen tasarımla ayrıca vurgulanıyor. Audi R8 Coupé'nin genlerinde motor sporları olduğuna hiç şüphe yok.

Sportif sürüş modu: quattro GmbH modelleri karayollarında kullanılmak üzere tasarlanmakta ve üretilmektedir. Yollarda sürüşle karşılaştırırsak otomobillerin, yarış pistlerinde veya diğer kapalı parkurlarda, örneğin sürücü eğitimi, sürüş eğitimi kursları, pist günlerinde kullanımı sırasında önemli ölçüde daha fazla yük meydana gelir. Özellikle motor, şanzıman, debriyaj ve aktarma organlarının yanı sıra süspansiyon, frenler ve lastikler ciddi gerilime maruz kalır. Bu da aşınma ve yıpranmanın artmasına yol açabilir. Aracınızı yarış pistlerinde veya diğer kapalı parkurlarda kullanırken beliren özel yük özellikleriyle ilgili bilgiler, araç üzeri bilgi kaynaklarında bulunabilir veya Audi yetkili satıcınıza başvurarak bunları öğrenebilirsiniz.

Audi R8 V10 v.2 FSI

R8 V10'un on silindirli motoru, 5.204 cm3 hacminden 540 hp güç ve 6.500 d/dk'da 540 Nm tork üretir. Sonuç olarak 0'dan 100 km/southward'e hızlanma sadece 3,5 saniye sürer; aracın azami hızı 320 km/southward civarındadır.

Audi R8 V10 5.2 FSI plus

R8 V10 plus daha da güçlüdür ki bu da onu, tüm zamanların seri üretilen en hızlı Audi otomobili yapar. Muazzam bir güç olan 610 hp üretir; azami tork değeri olan 560 Nm ise 6.500 d/dk'da elde edilir. Sürüş performansı rakamları etkileyicidir: 0 - 100 km/s hızlanma 3,2 saniye; 0 - 200 km/southward hızlanma 9,nine saniye; azami hızı ise 330 km/s'tir.

En ince ayrıntısına kadar sağlam

Kuru tip karterli yağlama sistemi, five.two FSI'ın teknik donanım paketini tamamlar. On silindirli motor, Györ'deki Macar motor fabrikasında elde üretilmektedir. Klasik motor sporları teknolojisi, güç ünitesinin çok alçak şekilde yerleştirilmesini mümkün kılar ve bu da otomobilin ağırlık merkezine büyük ölçüde fayda sağlar. Bu, aynı zamanda olağanüstü yanal hızlanmada dahi yağ beslemesinin iyi çalışmasını sağlar.

S tronic®ii

Hem Audi R8 V10 hem de Audi R8 V10 plus'ta kuvvetler, motorun arkasına yerleştirilen yıldırım hızındaki yedi ileri S tronic şanzıman sistemine yönlendirilir. Üç farklı sürüş modu, sürücüye tam uyarlanabilirliği sunar; arzu edildiği takdirde Due south tronic, manuel olarak da kontrol edilebilir. Vites değişimi komutları elektronik olarak aktarılır (kablo ile). Kalkış kontrol özelliği, hareketsiz konumdan seri kalkış ve azami hızlanmayı yönetir. Bir başka S tronic işlevi, sürücü, 55 km/southward üzerindeki hızlarda ayağını gaz pedalından çektiğinde etkinleştirilir. Bu durumda her iki debriyaj açılır ve otomobil vites boşta seyir moduna girer. Özellikle müşteriler tarafından yapılan gerçek yaşam kullanımı sırasında bu özellik, ciddi miktarlarda yakıt tasarrufu sağlar.

quattro®, sürekli dört tekerlekten çekiş

quattro sürekli dört tekerlekten çekiş sistemi, R8 Coupé'ye, iki tekerlekten çekişli rakiplerine göre denge ve çekiş bakımından mutlak bir artı kazandırır. Ön aksta elektrohidrolik çoklu plakalı kavrama, önceki modelin viskoz bağlantı ünitesinin yerini alır. Sürüş durumuna ve hava koşullarına bağlı olarak yeni geliştirilen sürüş, ön ve arka aks arasında tahrik torklarının tamamen serbest, tam değişken dağıtımına olanak verir. Normal çalışmada güç çıkışının yüzde 100 kadarı arka tekerleklere yönlendirilecektir; gerekirse debriyaj, bu güç çıkışının yüzde 100'e kadarını ön aksa, sürekli artırarak yeniden yönlendirecektir. Arka akstaki mekanik, sınırlı kaymalı diferansiyel sayesinde sürücü, patinaj olmadan azami çekişi deneyimler.

DOWNLOAD HERE

2014 Audi R8 V10 Awe Cat Back

Posted by: mcdonaldpromese.blogspot.com

0 Response to "2014 Audi R8 V10 Awe Cat Back"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel